Kraj

Zespół sprzedaży TVN24 i TVN Meteo rozbudowuje ofertę specjalną

Zespół sprzedaży stacji TVN24 i TVN Meteo rozbudowuję ofertę specjalną. Oprócz sprzedaży spotów i działań sponsoringowych wokół programów obu stacji...

Zespół sprzedaży stacji TVN24 i TVN Meteo rozbudowuję ofertę specjalną. Oprócz sprzedaży spotów i działań sponsoringowych wokół programów obu stacji poszerzane będą akcje specjalne, czyli działania reklamowe wykorzystujące różne kanały komunikacji rynkowej Grupy ITI (m.in. stacje telewizyjne, Onet i wydawnictwo Pascal). “Jednym z takich działań jest codzienny serwis angielskojęzyczny w TVN24 przygotowywany z Erą Biznes. Chcemy rozbudowywać tego typu projekty” – mówi Tomasz Nabakowski, menedżer zespołu sprzedaży obu stacji. Rozwijane będą też tzw. biznes foldery – dłuższe ogłoszenia (do 2 minut) skierowane głównie do segmentu BtoB. Rozbudowywanie oferty reklamowej zbiega się w czasie z przygotowywaniem nowych pozycji programowych w obu stacjach. “Rozwijana będzie m.in. oferta dotycząca magazynów biznesowych, która cieszy się bardzo dużą popularnością i wśród widzów, i wśród marketerów” – mówi Anna Traczewska, kierownik sekcji marketingu TVN24. Zapowiadane są też nowe programy magazynowe dotyczące kultury, show-biznesu (TVN24) oraz serwisy specjalistyczne (TVN Meteo). Według AGB Polska w okresie 1 stycznia – 11 sierpnia br. średnia oglądalność minutowa (AMR) TVN24 w grupie 16+ wynosiła 47 386 widzów (0,15 proc.), a udział w widowni telewizyjnej (SHR) 0,89 proc. Wpływy z reklam nie są monitorowane przez AGB. TVN Meteo jest w panelu AGB Polska od 1 czerwca br. (PM)