Przetargi

Krynica Zdrój ogłasza przetarg na agencję reklamową dla marki Frugo

Firma Krynica Zdrój z Żywca ogłasza przetarg na agencję reklamową dla marki Frugo (napoje). Przetarg rozpocznie się 18 sierpnia. Wysokości...

Firma Krynica Zdrój z Żywca ogłasza przetarg na agencję reklamową dla marki Frugo (napoje). Przetarg rozpocznie się 18 sierpnia. Wysokości budżetu, o jaki zabiegać będą agencje, nie ujawniono. Przetarg dotyczy obsługi full service marki Frugo w 2004 r. W zależności od efektów współpracy firma dopuszcza możliwość przedłużenia kontraktu. Za przetarg jest odpowiedzialny Jerzy Nowotarski, dyrektor ds. handlu i marketingu spółki Krynica Zdrój. Lista agencji, które mogą wziąć udział w przetargu, jest otwarta. Do końca sierpnia br. potrwa pierwszy etap konkursu – wyłonione w nim zostaną 2-3 agencje, które przejdą do kolejnego etapu. Zakończenie przetargu przewidziane jest na 30 września br. Dotychczas brand Frugo był obsługiwany przez agencję PZL. Przyczyn rozstania z dotychczasową agencją nie podano. Reklama agencji PZL dla marki Frugo Ego zdobyła Grand Prix 8. edycji konkursu Kreatura 2003. Reklamy marki Frugo Ego zdobyły też nagrody w kilku innych kategoriach Kreatury. W sumie było to 5 nagród oprócz Grand Prix. Ogłaszany przetarg nie dotyczy współpracy z domem mediowym – nadal dla marki Frugo pracować będzie MediaCom Warszawa. Według Expert Monitora w ub.r. właściciel brandu wydał na reklamę Frugo w mediach 7,53 mln zł (w tym 6,9 mln zł na telewizję), a w pierwszym półroczu br. 6,58 mln zł (w tym 5,8 mln zł na telewizję). W br. prowadzone też były wspólne działania z brandem Suzuki (20 tys. zł). (PM)