Kraj

Internet Designers SA finalizuje podział spółki

Internet Designers SA finalizuje podział swojej struktury na dwie firmy: Contium i zależną od niej Agencję Interaktywną Internet Designers. Firma...

Internet Designers SA finalizuje podział swojej struktury na dwie firmy: Contium i zależną od niej Agencję Interaktywną Internet Designers. Firma liczy, że rejestracja obu spółek zakończy się jeszcze w tym miesiącu. “Od strony organizacyjnej proces podziału został sfinalizowany” – mówi Zbigniew Osiński, dyr. marketingu Contium. Powodem zmian jest rozwój oferty firmy. Internet Designers powstała w 1996 r. i początkowo zajmowała się dostarczaniem rozwiązań e-marketingowych, później zaczęła także oferować wdrożenia systemów informatycznych, np. systemów billingowych u operatorów telekomunikacyjnych. Przed podziałem spółki biznes e-marketingowy dostarczał około 40 proc. przychodów. Nowa firma Contium ma zajmować się rozwiązaniami informatycznymi, a Agencja Interaktywna Internet Designers oferować dalej usługi e-marketingowe. Według Zbigniewa Osińskiego podział pozwoli także firmie Contium oferować rozwiązania programistyczne konkurentom Agencji Interaktywnej Internet Designers. Już obecnie oprogramowanie do zarządzania treścią opracowane przez Contium jest wykorzystywane przez agencję K2 Internet. Obecnie w Contium pracuje około 25 osób, a w Agencji Interaktywnej Internet Designers około 20. Do najważniejszych klientów agencji interaktywnej należą firmy Nissan, Opel i Polskie Wydawnictwa Ekonomiczne. Dyrektorem zarzadzającym Agencji Interaktywnej Internet Designers będzie Marek Lose, dotychczasowy prezes Internet Designers SA, a dyrektorem zarządzającym Contium – Grzegorz Rudno-Rudziński. (TW)