Kraj

Internetowy serwis MTV Polska odnotował wzrost oglądalności

Jak informuje stacja muzyczna MTV Polska, jej internetowy serwis www.mtv.pl zanotował znaczny wzrost oglądalności. Całkowita liczba odsłon w lipcu 2003...

Jak informuje stacja muzyczna MTV Polska, jej internetowy serwis www.mtv.pl zanotował znaczny wzrost oglądalności. Całkowita liczba odsłon w lipcu 2003 r. przekroczyła 1 mln 450 tys. Liczba ta dwukrotnie wzrosła w porównaniu z wynikami, jakie strona uzyskała jeszcze w marcu tego roku. Strona www.mtv.pl jest dla MTV Polska jedną z podstawowych form komunikacji z widzami. Znaczące dla wyników oglądalności były również zmiany w serwisie wprowadzone w ostatnich kilku tygodniach. Na www.mtv.pl pojawiła się nowa nawigacja, nowe sekcje, streamingi teledysków oraz specjalny dział przeznaczony dla przedstawicieli mediów. Od początku lipca istnieje również biuletyn MTV, w którym pojawiają się informacje o nowościach na antenie, konkursach i wydarzeniach, którym patronuje MTV. W planach rozwoju serwisu jest stworzenie mikrostrony dotyczącej nowego cyklu programów hiphopowych w MTV Polska z Yo! MTV Raps na czele. Mtv.pl/yomtv rusza od września. Również akcja “MTV Łowi”, czyli poszukiwanie nowego prezentera/ki stacji będzie miała swój odpowiednik w internecie. Na www.mtv.pl/mtvlowi znajdować się będą nie tylko informacje o konkursie i datach castingów, ale również gadżety do telefonów komórkowych. Podstawowa wersja mikrowitryny znajduje się już w sieci. Na www.mtv.pl ruszyła również sekcja “Jazda próbna” przygotowywana we współpracy z wytwórnią fonograficzną Pomaton EMI. W sekcji znajdują się wybrane teledyski debiutujących artystów, na które mogą głosować internauci. Głosując, decydują oni, którzy wykonawcy dostaną szansę w MTV. W serwisie znajdują się również specjalne podstrony poświęcone paneuropejskim wydarzeniom i konkursom MTV, np. serwis trasy klubowej Isle of MTV 2003 (www.mtv.pl/isleofmtv) oraz sponsorowanego przed Algidę konkursu MTV Shakedown (www.mtv.pl/shakedown). Dzięki nim widzowie MTV Polska mogą uczestniczyć w wydarzeniach MTV w Europie. W sprawach sprzedaży powierzchni reklamowej na www.mtv.pl MTV Networks Polska reprezentowana jest przed firmę ClickAd.