Kraj

Deichmann rozpoczął współpracę z Optimedia Poland

Sieć sklepów obuwniczych Deichmann rozpoczęła współpracę z domem mediowym Optimedia Poland, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Maciej Karolak, prezes Optimedia Poland, był...

Sieć sklepów obuwniczych Deichmann rozpoczęła współpracę z domem mediowym Optimedia Poland, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Maciej Karolak, prezes Optimedia Poland, był w dniu wczorajszym nieuchwytny, podobnie jak Małgorzata Tyliba, specjalistka ds. marketingu firmy Deichmann. Ostatnio firma Deichmann współpracowała w zakresie planowania i zakupu mediów z domem mediowym Media Planning. “Rozmawialiśmy o ewentualnym rozstaniu, jednak formalnie współpraca nie została jeszcze zakończona” – powiedziała Iwona Dynowska, dyrektor generalna domu mediowego Media Planning. Deichmann współpracował z agencją Media Planning od 2002 r. Według Expert Monitora wydatki reklamowe Deichmanna w 2002 r. (styczeń – lipiec) wyniosły 2,8 mln zł. (PR)