Kraj

LPP SA rozważa możliwość nawiązania współpracy z agencją reklamową

Firma LPP SA, producent odzieży marki Reserved, rozważa możliwość nawiązania współpracy z agencją reklamową. Dotychczas zarówno strategia i kreacja reklam,...

Firma LPP SA, producent odzieży marki Reserved, rozważa możliwość nawiązania współpracy z agencją reklamową. Dotychczas zarówno strategia i kreacja reklam, jak i planowanie i zakup mediów były przygotowywane przez zespół działu marketingu firmy. “Chcemy dowiedzieć się, jaki poziom obsługi oferują obecnie agencje reklamowe. Jak dotąd żadna z nich nie potrafiła nas przekonać, że potrafi przygotować i zrealizować skuteczny koncept reklamowy w dziedzinie mody. Od przedstawionych przez zaproszone agencje reklamowe prezentacji zależy, czy zmienimy naszą dotychczasową strategię komunikacji marketingowej” – mówi Krzysztof Śliwiński, dyrektor marketingu LPP SA. Firma wysłała zaproszenia do agencji reklamowych Leo Burnett Warszawa, Saatchi & Saatchi, Grey Worldwide Warszawa, Lowe GGK i McCann-Erickson Polska. Przedmiotem briefu jest przygotowanie filmu reklamowego budującego wartość i świadomość marki Reserved. Spot ma być emitowany w internecie. Po jego adaptacji LPP SA rozważa także możliwość jego emisji w kinach. Ostateczną decyzję w sprawie nawiązania współpracy z agencją reklamową Śliwiński chce podjąć we wrześniu br. (JP)