Kraj

"Na żywo" jest nowym produktem, zachowało jedynie tytuł

Axel Springer Polska całkowicie przeobraził dwutygodnik "Na żywo". Z dawnego pisma pozostał tylko tytuł (teraz z podtytułem "Światowe życie"). Zmienione...

Axel Springer Polska całkowicie przeobraził dwutygodnik “Na żywo”. Z dawnego pisma pozostał tylko tytuł (teraz z podtytułem “Światowe życie”). Zmienione “Na żywo” aspiruje na wyższą półkę czasopism typu people. Rozstaje się z sensacją i w przyjacielski sposób pokazuje krajowe i zagraniczne gwiazdy. “Na żywo” ma lepszy papier oraz większy format. Jest rodzajem albumu fotograficznego. Za zdjęcia odpowiada Teresa Plesińska, wcześniej związana z “Vivą!”. “Na żywo” kosztuje 2,9 zł (wcześniej 1,5 zł). Obniżyło nakład z 500 tys. do 400 tys. egzemplarzy. Zdaniem Wiesława Podkańskiego, prezesa Axel Springer, nowe, bardziej eleganckie “Na żywo” powinno stać się lepszym nośnikiem reklamy niż jego poprzednie wcielenie (w okresie I -VIII br. zarobiło 1,5 mln zł, Expert Media). (KP)