Kraj

Leaf Poland odświeża linię cukierków Hops! i planuje kampanię

Leaf Poland wprowadził nowe opakowanie dla linii cukierków Hops!. Jak powiedział Wojciech Czuk, senior brand manager marki Hops! w Leaf...

Leaf Poland wprowadził nowe opakowanie dla linii cukierków Hops!. Jak powiedział Wojciech Czuk, senior brand manager marki Hops! w Leaf Poland, celem zmian jest wzmocnienie pozycji tej marki. Kreację nowego opakowania przygotowała agencja Piriipiri. Wprowadzono m.in. nowe logo, które ma być bardziej widoczne i łatwiej kojarzone z marką słodyczy. Producent wesprze również produkt telewizyjną kampanią reklamową. Kreacją spotu reklamowego zajmie się agencja Demo, która została wybrana w drodze przetargu. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Kampania zostanie przeprowadzona na jesieni br. i potrwa ok. 6-8 tygodni. Promocja będzie prowadzona w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Przygotowano również wsparcie w punktach sprzedaży m.in. za pomocą materiałów POS, listew półkowych. Kreacją tych materiałów zajęła się agencja Piriipiri. Wysokość budżetu reklamowego nie została podana. Według danych ACNielsen za okres IV-V 2003 r. cukierki Hops! posiadały 13,1 proc. udziałów wartościowych w rynku cukierków nieczekoladowych w torebkach. Leaf Poland produkuje również m.in. sezamki Aha! i Chałwę Królewską. (JD)