M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Piwo Volt na razie bez wsparcia

Serwis Dzienny | 29 września 1999, 00:00

Nowy produkt w portfolio Bosman Browar Szczecin SA, piwo Volt, zadebiutowało na polskim rynku bez żadnego wsparcia marketingowego. Marka ta...

Nowy produkt w portfolio Bosman Browar Szczecin SA, piwo Volt, zadebiutowało na polskim rynku bez żadnego wsparcia marketingowego. Marka ta kierowana jest do młodych konsumentów, a jej nazwa ma zainteresować wielbicieli techno. Kampania reklamowa nowego produktu rozpocznie się prawdopodobnie pod koniec października br. Dział marketingu browaru nie wie jeszcze, komu powierzy obsługę budżetu reklamowego nowego produktu. Reklamę sztandarowej marki browaru, czyli piwa Bosman, prowadzi agencja Grey Warszawa. Szczeciński browar jest częścią grupy kapitałowej niemieckiego koncernu piwowarskiego Bittburger. Niemcy przejęli w tym roku także Zakłady Piwowarskie w Sierpcu. Udział Browaru Szczecin w polskim rynku piwa szacowany jest na ok. 3 proc. (JP)