Zagranica

W spotach reklamowych piwa Foster krokodyle odgryzają ludziom głowy

Najnowszy spot reklamujący nową ideę napełniania szklanek piwem Foster, autorstwa agencji reklamowej M&C Saatchi, wywołał protesty brytyjskich telewidzów. Reklama telewizyjna,...

Najnowszy spot reklamujący nową ideę napełniania szklanek piwem Foster, autorstwa agencji reklamowej M&C Saatchi, wywołał protesty brytyjskich telewidzów. Reklama telewizyjna, nakręcona w konwencji home video, przedstawia bohatera skaczącego na gumie bungee, któremu w momencie zetknięcia z wodą, krokodyl odgryza głowę. Scena wraz z efektami dźwiękowymi jest na tyle realistyczna, że spowodowała protesty ze strony rodziców, którzy twierdzą, że spot jest zbyt brutalny dla ich dzieci. Niezależna Komisja Telewizyjna nie zgadza się z zarzutami rodziców i argumentuje swoje stanowisko tym, że spot wraz z komentarzem jest, po pierwsze, humorystyczny, a po drugie, jako reklama alkoholu nie jest emitowany w sąsiedztwie pasm programów dziecięcych. (“BrandRepublic”)