Kraj

Walt Disney planuje kampanię reklamową filmu "Mój brat niedźwiedź"

Koncern Walt Disney Company Polska planuje na styczeń 2004 r. kampanię reklamową filmu "Mój brat niedźwiedź". "Poprzedzająca akcję reklamową w...

Koncern Walt Disney Company Polska planuje na styczeń 2004 r. kampanię reklamową filmu “Mój brat niedźwiedź”. “Poprzedzająca akcję reklamową w mediach kampania public relations będzie związana ze skomponowaną przez Phila Collinsa muzyką do filmu” – mówi Artur Pacuła, marketing & communications director Walt Disney Company Polska. Premiera filmu w Polsce będzie miała miejsce 30 stycznia 2004 r., a kampania reklamowa rozpocznie się miesiąc wcześniej. Grupą docelową kampanii będą rodziny z dziećmi w wieku 2-8 lat. Artur Pacuła mówi, że tak jak ma to zwykle miejsce przy dużych produkcjach filmowych Disneya, w kampanii zostaną wykorzystane wszystkie media (telewizja, radio, prasa i nośniki reklamy zewnętrznej). Partnerem Walt Disney Company Polska będzie sieć restauracji McDonald’s (zestawy Happy Meal), z którą koncern ma podpisaną 10-letnią umowę. Aktualnie trwają poszukiwania partnerów promocyjnych w związku z filmem. Piosenkę tytułową do filmu “Mój brat niedźwiedź” śpiewa Tina Turner. Materiały reklamowe od strony kreacyjnej przygotuje dystrybutor filmowy Forum Film, który obsługuje Walt Disney Company Polska od kilku tygodni (wcześniej koncern współpracował z firmą Syrena Entertainment Group). Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajmie się dom mediowy HMS Carat. (PU)