Kraj

Zmiany w miesięczniku "Świat Motocykli" wydawanym przez Agorę

21 sierpnia br. trafił do sprzedaży odmieniony miesięcznik "Świat Motocykli". Nowy "Świat Motocykli" ma większy format i większą objętość. Miał ...

21 sierpnia br. trafił do sprzedaży odmieniony miesięcznik “Świat Motocykli”. Nowy “Świat Motocykli” ma większy format i większą objętość. Miał zyskać nowoczesną szatę graficzną – nowa makieta i duża liczba zdjęć miały wpłynąć na przejrzystość i poprawić estetykę pisma. Wzbogacona została również zawartość “Świata Motocykli”. Wprowadzono materiały o ekstremalnej jeździe na motocyklach, zwiększono liczbę prezentowanych jednośladów, testów i porównań. Zmieniony został sposób prezentacji motocykli i skuterów w bezpłatym dodatku ogłoszeniowym “Giełda”. Obok prywatnych anonsów i ogłoszeń firmowych znajdzie się w niej aktualna krajowa oferta nowych motocykli, skuterów i motorowerów. “Giełda” po zmianach będzie drukowana w pełnym kolorze jako oddzielna, poręczna wszywka. Do numeru wrześniowego w prezencie dla czytelników dołączono płytę VCD z filmem pt. “Wojownicy ulicy”. Wprowadzeniu na rynek numeru wrześniowego miesięcznika towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa przygotowana przez dział marketingu Pionu Czasopism prowadzona na łamach “Gazety Wyborczej” i jej dodatków, w czasopismach Agory, na nośnikach reklamy zewnętrznej (billboardy) oraz w Radiu RMF FM, a także w portalu internetowym Gazeta.pl/sport.