Kraj

O.K. Plakat rozwija sieć w regionie

Śląsk i Małopolska to regiony, w których firma reklamy zewnętrznej O.K. Plakat zamierza zbudować kompletną sieć billboardów, które mogą być...

Śląsk i Małopolska to regiony, w których firma reklamy zewnętrznej O.K. Plakat zamierza zbudować kompletną sieć billboardów, które mogą być wykorzystywane zarówno na potrzeby kampanii lokalnych, jak i ogólnopolskich. W trakcie realizowanego właśnie planu inwestycyjnego firma stawia ok. 220 kolejnych tablic, tak aby jej sieć do końca tego roku liczyła 880 -900 nośników. Prawie 80 proc. spośród nich ma być oświetlona. Według szefa firmy Jacka Jankowskiego nowe billboardy umieszczane są w starannie dobranych lokalizacjach, zaś same konstrukcje ma wyróżniać wysoka estetyka wykonania. O.K. Plakat otworzył w Bytomiu swoją filię, co ma ułatwić prowadzenie inwestycji na Górnym Śląsku oraz pozyskiwanie reklamodawców zainteresowanych kampaniami regionalnymi. W obrotach firmy, w pierwszych trzech kwartałach tego roku, rośnie udział zamówień od brokerów reklamy zewnętrznej, szacowany obecnie na ok. 20 proc. Wśród innych firm reklamy zewnętrznej, które kupują powierzchnie ekspozycyjne należące do O.K. Plakat, największe zamówienia składa firma AMS SA i Galposter. Zakupem udziałów w tej firmie zainteresowani są m.in. niemiecki Stršer oraz amerykański Clear Channel International. (JP)