Kraj

Marquard Sport Media zadowolone z projektów SMS-owych

Już ponad 4 tys. graczy wzięło udział w menedżerskiej piłkarskiej grze SMS-owej uruchomionej nieco ponad dwa tygodnie temu przez Marquard...

Już ponad 4 tys. graczy wzięło udział w menedżerskiej piłkarskiej grze SMS-owej uruchomionej nieco ponad dwa tygodnie temu przez Marquard Sport Media (“Przegląd Sportowy”) i Canal Plus. Wysłali oni do tej pory ponad 42 tys. SMS-ów, każdy o wartości 2 zł. Od strony technicznej gra obsługiwana jest przez firmę PixZell. Czytelnicy, wysyłając SMS-a, mogą wcielać się w rolę menedżera wirtualnej drużyny piłkarskiej i prowadzić ją przez cały sezon ligowy. Gra opiera się na realiach I ligi polskiej piłki nożnej – wykorzystuje prawdziwe nazwy klubów oraz nazwiska zawodników biorących udział w rozgrywkach. Na najlepszych menedżerów czekają nagrody, m.in. odtwarzacze DVD i rowery górskie firmy Kross. Zwycięzca rundy jesiennej otrzyma skuter marki Peugeot. “Traktujemy tę grę jako sposób na promocję i zwiększenie częstotliwości kupowania naszego dziennika – dwa razy w tygodniu drukujemy w nim informacje przydatne w grze, ale także jako dodatkowe źródło przychodów dla wydawnictwa” – mówi Rafał Sękowski z działu marketingu Marquard Sport Media. Jego zdaniem wkrótce należy się spodziewać kolejnych projektów SMS-owych wydawnictwa. Obecnie równolegle z grą menedżerską “Przegląd Sportowy” wspólnie z firmą One-2-One prowadzi serwis informacyjny dający czytelnikom możliwość śledzenia rozgrywek piłkarskiej ekstraklasy poprzez wiadomości SMS. Zainteresowani kibice otrzymują informacje o rozwoju akcji na boisku lub o wyniku meczu. Serwisem objęte są wszystkie mecze rozgrywane w ramach piłkarskiej ekstraklasy. Jak zapowiada Sękowski, wkrótce “Przegląd Sportowy” poszerzy prawdopodobnie tę usługę o informacje na temat wybranych rozgrywek zagranicznych – w tym celu prowadzi rozmowy z duńską firmą Score24.com, która specjalizuje się w dostarczaniu tego typu usług. (MG)