Zagranica

Budżet nieczekoladowy Cadbury przechodzi z Bates do McCanna

Cadbury Schweppes przyznało swój globalny budżet na obsługę produktów nieczekoladowych agencji McCann-Erickson Worldwide (Interpublic Group of Cos.). Budżet przekracza 60...

Cadbury Schweppes przyznało swój globalny budżet na obsługę produktów nieczekoladowych agencji McCann-Erickson Worldwide (Interpublic Group of Cos.). Budżet przekracza 60 mln dol. Poprzednio był obsługiwany przez Bates Worldwide (Cordiant Communications Group). Obejmuje m.in. brandy: Dentyne (guma do żucia), Certs and Clorets (odświeżacze oddechu) – sprzedawane w USA, Dandy, V6 i Dirol (gumy do żucia sprzedawane w Europie) i Dee Mints (gumy do żucia sprzedawane w Ameryce Łacińskiej). Nie wiadomo, jakie inne agencje oprócz McCanna brały udział w przetargu. Finałowe prezentacje pomysłów agencji miały miejsce w połowie lipca. Koordynacją globalnych prac dla Cadbury zajmować się będzie McCann z Nowego Jorku. (“Advertising Age”)