Zagranica

Kraft Foods analizuje systemy wynagradzania agencji reklamowych

Koncern Kraft Foods rozpoczął analizy systemów wynagradzania agencji reklamowych współpracujących z koncernem w zakresie tworzenia strategii i kreacji działań reklamowych....

Koncern Kraft Foods rozpoczął analizy systemów wynagradzania agencji reklamowych współpracujących z koncernem w zakresie tworzenia strategii i kreacji działań reklamowych. Sześcioosobowy zespół marketerów Krafta pracuje nad tym projektem wraz z nowojorską firmą konsultingową Beekman Associates. Obecnie za poszczególne budżety koncernu odpowiada pięć agencji reklamowych: FCB (Interpublic Group of Cos.), J. Walter Thompson, Ogilvy & Mather, Young & Rubicam (wszystkie należą do WPP Group) oraz Leo Burnett (Publicis Groupe). Rzecznik firmy Kathy Knuth odmawia komentarza w tej sprawie. Twierdzi jedynie, że Kraft ciągle szuka metod, które zwiększają efektywność współpracy z agencjami reklamowymi. (“Advertising Age”)