Zagranica

Reckitt Benckiser, Procter & Gamble i British Telecom uruchomią kanał TV

Reckitt Benckiser, Procter & Gamble i British Telecom powołały konsorcjum, którego celem jest uruchomienie nowego cyfrowego kanału telewizyjnego pod nazwą...

Reckitt Benckiser, Procter & Gamble i British Telecom powołały konsorcjum, którego celem jest uruchomienie nowego cyfrowego kanału telewizyjnego pod nazwą Zip Television. Kanał stworzony zostanie po to, by marketerzy mogli umieszczać tam reklamy interaktywne. Zdaniem przedstawicieli konsorcjum kanał jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie tego typu reklamami. Ważnym powodem uruchomienia wspólnej inicjatywy kilku marketerów są też problemy z reklamą interaktywną w tradycyjnych mediach telewizyjnych. Dotychczas w każdym bloku reklamowym umieszczano najwyżej jedną reklamę interaktywną, i to jako ostatnią w danym breaku. Andrew Howelles, managing partner Zip Television, powiedział, że jednym z obszarów zainteresowań konsorcjum będzie też poszukiwanie pełniejszego wykorzystywania interaktywnych możliwości mediów elektronicznych w kampaniach reklamowych. (“Brand Republic”)