Kraj

Dwusetne wydanie "Cogito"

Wydawnictwo Aga-Press odlicza już dni do wydania dwusetnego numeru dwutygodnika młodzieżowego "Cogito". Jubileusz zbiega się z dwunastoleciem istnienia firmy. Pismo...

Wydawnictwo Aga-Press odlicza już dni do wydania dwusetnego numeru dwutygodnika młodzieżowego “Cogito”. Jubileusz zbiega się z dwunastoleciem istnienia firmy. Pismo ukaże się na rynku 29 sierpnia br. w nakładzie 100 tys. egzemplarzy. Wydanie uświetnią okolicznościowe teksty, wywiady z wyjątkowymi gośćmi oraz konkursy z dużą liczbą nagród. Atrakcją wydania będzie prezent w postaci dołączanych kosmetyków Manhattan firmy Dr Scheller Wydmuch Cosmetics Sp. z o.o. (do wyboru jeden z sześciu kosmetyków). Począwszy od tego numeru, Cogito będzie miało objętość 124 stron, klejoną oprawę, a cena wyniesie 4,98 zł.

“Cogito” jest jednym z tytułów wydawanych przez Agencję Wydawniczą “Aga-Press” (oprócz niego m.in. “Victor Gimnazjalista”, “Victor Junior”, “Edukacja Twojego Dziecka”). Grupę czytelniczą stanowi młodzież w wieku 15-20 lat. Średni nakład roczny “Cogito” wynosi 90 tys. egz., a sprzedaż waha się na poziomie 70 proc. (dane ZKDP za I kwartał 2003 r.). W okresie styczeń-maj 2003 r. czytelnictwo dwutygodnika młodzieżowego “Cogito” wyniosło 685 067 czytelników (na podst. PBC General, średnia fal: styczeń-maj 2003, CCS, SMG/KRC Millward Brown Company).