Kraj

Michelin Polska przeprowadzi akcję promującą produkty zimowe

Koncern Michelin Polska przeprowadzi w okresie od sierpnia do października br. akcję marketingową skierowaną do kadry zarządzającej flotami samochodowymi firm....

Koncern Michelin Polska przeprowadzi w okresie od sierpnia do października br. akcję marketingową skierowaną do kadry zarządzającej flotami samochodowymi firm. “Celem akcji jest efektywne dotarcie z ofertą zimowych produktów do tej grupy docelowej” – mówi Francis Didion, general manager w Michelin Polska. Oferta ta jest pierwszą oficjalną ofertą spersonalizowaną, której celem jest nawiązanie kontaktów między kadrą zarządzającą flotami i przedstawicielami handlowymi Michelin Polska. W kwartalniku “Flota” ukażą się ogłoszenia (jedno przy materiale o zarządzaniu oponami, drugie na okładce). Ponadto do 10 tys. egzemplarzy magazynu zostanie dołączony insert zawierający kopertę z ofertą i wizytówką przedstawiciela handlowego Michelin Polska. Wsparciem kampanii prasowej będzie akcja telemarketingowa prowadzona przez 3 dni po dotarciu magazynu do subskrybentów. Celem tej części działań marketingowych jest sprawdzenie, czy dana osoba zapoznała się z ofertą. (PU)