M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa kampania Banku BPH jeszcze w tym roku

Serwis Dzienny | 1 października 1999, 00:00

Jeszcze w tym roku rozpocznie się ogólnopolska kampania reklamowa Banku BPH, przygotowana przez agencję Demo. Wygrała ona przetarg na fullserwisową...

Jeszcze w tym roku rozpocznie się ogólnopolska kampania reklamowa Banku BPH, przygotowana przez agencję Demo. Wygrała ona przetarg na fullserwisową obsługę kampanii promocyjno-reklamowej rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego (ROR), tzw. konta BPH Sezam dla Rodziny, pokonując min. agencje McCann-Erickson i Aidę. Bank BPH proponuje cały pakiet usług, w którym znajdują się m.in. atrakcyjne warunki prowadzenia ROR-u dla klienta masowego, ale oferta jest również skierowana do studentów i młodzieży. Działania reklamowe będą w głównej mierze oparte na telewizji ogólnopolskiej. Dla Demo jest to kolejna wygrana tego budżetu, który przed przetargiem należał również do niej. (AMS)