Kraj

Reckitt Benckiser rozpoczął kampanię promocyjną proszku Dosia

Reckitt Benckiser rozpoczął kampanię telewizyjną proszku do prania Dosia. Głównym jej celem jest poinformowanie i zachęcenie konsumentów do udziału w...

Reckitt Benckiser rozpoczął kampanię telewizyjną proszku do prania Dosia. Głównym jej celem jest poinformowanie i zachęcenie konsumentów do udziału w najnowszej promocji Dosi. Po zakupie opakowania proszku (2,5 kg lub/i 4,5 kg) klienci mogą wygrać nagrody. Na ich pulę składa się 50 komputerów PC, 1 tys. multimedialnych programów do nauki języka angielskiego oraz 1 tys. szkolnych plecaków. Promocja będzie prowadzona przez dwa miesiące na terenie całego kraju. Za strategię i kreację odpowiada agencja reklamowa Euro RSCG New Europe, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia. Oferta skierowana jest do kobiet w wieku od 20 do 55 lat, o różnym poziomie wykształcenia i różnych dochodach. Kobiety te mają dzieci w wieku szkolnym i młodsze. W 10-sekundowym filmie emitowanym w stacji TVP (TVP1, TVP2, TVP3) przedstawiono 10-letniego chłopca, który w szkolnym zeszycie rysuje swoje marzenia: komputer, program do nauki języka angielskiego i szkolny plecak. Po chwili malowane ręką dziecka rysunki zamieniają się w realne przedmioty, co ma symbolizować możliwość wygrania nagród w akcji promocyjnej Dosi. (JP)