Zagranica

Agencja Arc przygotowała kampanię direct mail i online dla Fiata Punto

Należąca do Leo Burnett agencja Arc zajmująca się działaniami direct mail przygotowała najnowszą kampanię na rynek brytyjski wykorzystującą komunikację za...

Należąca do Leo Burnett agencja Arc zajmująca się działaniami direct mail przygotowała najnowszą kampanię na rynek brytyjski wykorzystującą komunikację za pośrednictwem wysyłki bezpośredniej dla nowego Fiata Punto. Kampania odbywa się pod hasłem “Spirito di Punto”. Wysyłka skierowana jest do 150 tys. konsumentów. Przesyłka zapakowana jest w specjalnie przygotowaną kopertę, w której okienko na adres przypomina wypaloną dziurę. Na kopercie umieszczono hasło: “Czas na rządy twojej pasji”. Wewnątrz przesyłki znajduje się duże pudełko zapałek z napisem “Ogniste nowe Punto”, a w nim 6 zapałek, których główka przypomina kształtem Fiata Punto. Na każdej zapałce umieszczono napis wskazujący na inną zaletę nowego samochodu. Równocześnie agencja Arc przygotowała podstronę na temat nowego Fiata Punto na witrynie włoskiego koncernu. (“Brand Republic”)