Kraj

K2 Internet uruchamia strategiczny konsulting e-marketingowy

Z początkiem września br. agencja K2 Internet rozpoczyna świadczenie usług doradczych z zakresu strategicznego zarządzania e-marketingiem. Podstawą tej działalności jest...

Z początkiem września br. agencja K2 Internet rozpoczyna świadczenie usług doradczych z zakresu strategicznego zarządzania e-marketingiem. Podstawą tej działalności jest nowo utworzony dział konsultingu. Dział konsultingu pracuje bezpośrednio dla klientów zewnętrznych oraz na rzecz firm obsługiwanych przez K2 Internet SA. Głównym obszarem jego specjalizacji jest projektowanie strategii marketingowych i sprzedażowych opartych na mediach interaktywnych – zarówno stanowiących samodzielne projekty, jak i adaptujących “tradycyjne” strategie marek i firm. Dział konsultingu liczy 4 osoby z dotychczasowego zespołu K2. Bezpośrednio kieruje nim prezes agencji Michał Lach. W skład działu wszedł też Grzegorz Kurowski, dyrektor marketingu K2. Przygotowania do uruchomienia działalności doradczej trwały w agencji od kilku miesięcy. Firma opracowała zestaw autorskich narzędzi analitycznych i projektowych ukierunkowanych na maksymalizację skuteczności oraz zapewnienie pełnej mierzalności działań e-marketingowych. Efektem tych przygotowań jest również uruchomienie bazy wiedzy K2 Internet. Jest to oparte na agencyjnym intranecie archiwum. Obecnie baza zawiera kilka tysięcy dokumentów, wśród których znajdują się: historyczne prace agencji, case studies dotyczące różnych branż i problemów e-marketingowych, wyniki badań, opracowania teoretyczne oraz przepisy prawne. Archiwum wyposażone jest w zaawansowane narzędzia wyszukiwania, publikowania i udostępniania dokumentów.