M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Koncern UDV ruszył z ogólnopolską kampanią informacyjną

Serwis Dzienny | 1 października 1999, 00:00

Koncern alkoholowy United Distillers & Vitners (UDV) Poland rozpoczął kampanię informacyjną na temat zmiany kształtu etykiety i opakowania wódki Smirnoff....

Koncern alkoholowy United Distillers & Vitners (UDV) Poland rozpoczął kampanię informacyjną na temat zmiany kształtu etykiety i opakowania wódki Smirnoff. Na jej potrzeby wykorzystana zostanie przede wszystkim reklama zewnętrzna (1250 billboardów w całej Polsce), a także radio oraz tytuły prasy branżowej (plus dziennik "Rzeczpospolita"). Akcja w Polsce jest częścią globalnej kampanii UDV, który prowadził już w tym roku podobne działania w innych krajach Europy, m.in. w Czechach. Działania w mediach (budżet UDV obsługiwany jest przez agencję reklamową J. Walter Thompson) odbędą się w kontekście wspólnego projektu UDV i Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych Pro-Marka pod hasłem "Walczymy z podróbkami". Inicjatorzy tej akcji chcą tym samym "pomóc w przełamaniu bariery milczenia i tolerancji dla złodziei własności intelektualnej". Kampania ma potrwać minimum przez miesiąc. (JP)