Kraj

Serwis CRM-abc.pl rozpoczął działalność

W sieci został uruchomiony nowy serwis internetowy poświęcony zagadnieniom zarządzania relacjami z klientem CRM-abc.pl. Wortal skierowany jest do pracowników firm...

W sieci został uruchomiony nowy serwis internetowy poświęcony zagadnieniom zarządzania relacjami z klientem CRM-abc.pl. Wortal skierowany jest do pracowników firm (decydentów oraz użytkowników), którzy planują wdrożenie lub są w trakcie wdrażania systemu klasy CRM, osób zawodowo związanych z informatyką zainteresowanych aktualnymi informacjami o rynku, a także studentów poszukujących materiałów na potrzeby projektów, prac zaliczeniowych i dyplomowych. CRM-abc.pl ma być źródłem informacji na temat rynku CRM w Polsce oraz praktycznych aspektów związanych z wdrożeniem systemów tej klasy. Każdy odwiedzający strony wortalu może dowiedzieć się, czym dokładnie jest zarządzanie relacjami z klientem, jakie korzyści wypływają z wdrożenia CRM, jakie są warunki udanego wdrożenia i najczęściej popełniane błędy. “CRM jest stosunkowo młodą i szybko rozwijającą się dziedziną, w związku z tym istnieje potrzeba systematyzowania wiedzy na jej temat. Chcemy ułatwić menedżerom poruszanie się w gąszczu informacji, porządkując wiadomości z rynku od dostawców systemów oraz gromadząc doświadczenia firm, które zdecydowały się na wdrożenie CRM” – mówi Agnieszka Kołota z redakcji CRM-abc.pl. W bazie wiedzy serwisu znajdują się artykuły autorstwa współpracujących z CRM-abc.pl konsultantów w dziedzinie CRM, aktualne wiadomości dotyczące CRM, opisy wdrożeń, książki, linki do innych serwisów CRM oraz czasopisma poświęcone CRM. Bieżąco aktualizowane jest zestawienie dostawców i systemów klasy CRM w Polsce.