Kraj

"Przyjaciółka" z nowym, oddzielonym okładką dodatkiem telewizyjnym

"Przyjaciółka" wydawnictwa Edipresse Polska zaoferuje nową formułę swego dodatku telewizyjnego. Od 3 września ukaże się po raz pierwszy oddzielony od...

“Przyjaciółka” wydawnictwa Edipresse Polska zaoferuje nową formułę swego dodatku telewizyjnego. Od 3 września ukaże się po raz pierwszy oddzielony od zawartości tygodnika odrębną okładką stały, 17-stronicowy dodatek “TV Przyjaciółka”. Izabela Zaleska, dyrektor marketingu grupy “Przyjaciółka”, powiedziała, że w dodatku znajdą się nie tylko programy najlepszych stacji telewizyjnych, ale również będzie więcej opisów filmów, wywiady z gwiazdami i konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. “Przyjaciółka” jest jedynym tygodnikiem kobiecym posiadającym w swojej stałej ofercie redakcyjnej program telewizyjny. Wprowadzenie “TV Przyjaciółka” będzie wsparte silniejszą niż zwykle dla “Przyjaciółki” kampanią telewizyjną w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie oraz na łamach “Przyjaciółki”. Według danych ZKDP “Przyjaciółka” jest najlepiej sprzedającym się tygodnikiem kobiecym (średnia za okres I-V br. wynosi ponad 539 tys. egzemplarzy). Według PBC SMG/KRC Millward Brown Co. czytelnictwo “Przyjaciółki” wśród kobiet za ostatnio podsumowane półrocze, za okres II-VII br., wyniosło 32,4 proc. (“Pani Domu” – 34,4 proc.; “Naj” – 31,5 proc.; “Tina” – 22,7 proc. – wskaźnik CCS). (KP)