Kraj

BP i Cyfra Plus prowadzą akcję cross-promocyjną "Zatankuj Cyfrę Plus"

Platforma telewizyjna Canal Plus Cyfrowy realizuje wspólną akcję promocyjną wraz z jedną z sieci stacji paliwowych BP. W cross-promocji, która...

Platforma telewizyjna Canal Plus Cyfrowy realizuje wspólną akcję promocyjną wraz z jedną z sieci stacji paliwowych BP. W cross-promocji, która potrwa do 15 września (od 15 sierpnia br.), uczestniczą również partnerzy platformy, kanały telewizyjne: Canal Plus, HBO, Eurosport, Reality TV i Planete. Hasłem komunikującym konkurs jest “Zatankuj Cyfrę Plus”. Kreację do kampanii przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG New Europe. Każdy konsument, który w czasie trwania promocji kupi minimum 30 litrów paliwa na stacjach BP, ma prawo do wzięcia udziału w konkursie, wypełniając kupon składający się z dwóch części – promocyjnej i konkursowej. Kupon dostępny jest na stacjach BP. Kupon konkursowy jest wypełniany na stacji BP. Po wpisaniu danych adresowych, odpowiedzi na zadane pytanie i wrzuceniu go do urny klient dostaje szansę wygrania nagród. Komisja konkursowa ma wybrać najciekawszą odpowiedź i przyznać nagrody, m.in. 15 zestawów Cyfry Plus z rocznym, najbogatszym abonamentem oraz nagrody pocieszenia: zegarki z aparatami cyfrowymi i koszulkami od Reality TV, torby podróżne, plecaki i czapki od Eurosportu, firmowe prezenty od Canal Plus, koszulki od HBO, koszulki i torby podróżne od Planete. Z drugą częścią kuponu – promocyjną, klient ma prawo do skorzystania ze specjalnej promocji przy zakupie Cyfry Plus. Okazując kupon u dystrybutora, otrzyma zniżkę na aktywację: z 299 zł na 49 zł oraz antenę satelitarną gratis. Powstałe prace reklamowe dostępne na stacjach BP to: citylihgty, plakaty do ramek na dystrybutory paliwa, nakładki na pistolety, dwuczęściowe kupony. (JP)