Kraj

Johnson & Johnson Poland wprowadza nową markę i linię kosmetyków

Kosmetyczny koncern Johnson & Johnson wprowadził na polski rynek nową markę kosmetyków do pielęgnacji skóry - Johnson's. Nowa linia składa...

Kosmetyczny koncern Johnson & Johnson wprowadził na polski rynek nową markę kosmetyków do pielęgnacji skóry – Johnson’s. Nowa linia składa się z trzech serii: “białej”, “różowej” i “żółtej. Łącznie jest to 14 produktów kierowanych do młodych dynamicznych kobiet. Produkty zostały już wprowadzone do sprzedaży, jednak pełna dystrybucja zostanie zbudowana w ciągu dwóch miesięcy. Jak powiedziała Joanna Koszałkowska, assistant equity & category manager w Johnson & Johnson Poland, produkt będzie wspierany telewizyjną kampanią reklamową, która ruszy na początku 2004 r. Adaptację spotu przygotuje agencja Lowe GGK. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się Initiative Warszawa. W tym roku nowa marka będzie wspierana promocją w punktach sprzedaży, za pomocą materiałów POS oraz działań public relations. Ceny nowych produktów kształtują się na poziomie od ok. 7 do 19 zł. (JD, KP)