Maciej Brzozowski, dyrektor public relations Wydawnictwa Bauer, nadesłał do redakcji DS “MMP” list następującej treści:
“Z dużym zaskoczeniem zobaczyliśmy zamieszczoną w “MMP” reklamę miesięcznika “Glamour” opatrzoną chwytliwym napisem: “Najlepiej sprzedający się miesięcznik na rynku pism luksusowych”. Zdziwienie nasze wynika z faktu, że nic nam nie wiadomo o utracie pozycji lidera wśród magazynów luksusowych przez miesięcznik “Twój Styl”!
Wszystkich zainteresowanych, w tym twórców tej dezinformującej reklamy, spieszymy poinformować, że “Twój Styl” od 13 lat utrzymuje się na pozycji numer 1 wśród magazynów luksusowych.
Ostatnie letnie numery magazynu “Twój Styl”: lipcowy, sierpniowy i wrześniowy sprzedały się według naszych prognoz w ilości odpowiednio 439 400, 335 000 i 280 000, podczas gdy wszystko wskazuje na to, że sprzedaż magazynu “Glamour” za podany wyżej okres nie osiągnie takiego poziomu.
Zwracamy się także do Wydawnictwa G+J z uprzejmą prośbą o większą kreatywność w wymyślaniu headline’ów, przypominając równocześnie, że napis “Najlepiej sprzedający się luksusowy magazyn dla kobiet” od lat zdobi grzbiet miesięcznika “Twój Styl” i jak na razie nic nie wskazuje na to, że grozić nam może utrata tego zaszczytnego tytułu”.