Zagranica

Reebok rozpoczął globalną kampanię

Ryan Giggs, Andy Roddick i inne gwiazdy sportu występują w aktualnej globalnej kampanii koncernu Reebok pod hasłem "Outperform". Za jej...

Ryan Giggs, Andy Roddick i inne gwiazdy sportu występują w aktualnej globalnej kampanii koncernu Reebok pod hasłem “Outperform”. Za jej pomocą Reebok stara się pozycjonować swój znak firmowy w ten sam sposób, jak robi to konkurencyjna firma Nike. Kampania została stworzona przez nowojorską agencję reklamową Arnell Group, a spot wyprodukowany przez należącą do Ridleya Scotta firmę RSA Films. W spocie jest także prezentowany adres strony internetowej koncernu. Zakupem mediów na potrzeby kampanii zajęły się globalnie: należący do WPP Group dom mediowy Mediaedge:cia oraz należący do Omnicom Group dom mediowy PHD. Na potrzeby kampanii zostały przygotowane 2 spoty: 30-sekundowy i 60-sekundowy. Reebok jest w USA oficjalnym ekskluzywnym dostawcą strojów dla National Football League oraz National Basketball Association. Kontrakt ten jest wart 450 mln dol. (“Brand Republic”)