Kraj

"Glamour" drugi za "Twoim Stylem" w badaniach czytelnictwa

G+J Polska informuje w przesłanym komunikacie, że jego najnowszy miesięcznik "Glamour" podnosi czytelnictwo. Przedstawił z badania PBC General, SMG/KRC Millard...

G+J Polska informuje w przesłanym komunikacie, że jego najnowszy miesięcznik “Glamour” podnosi czytelnictwo. Przedstawił z badania PBC General, SMG/KRC Millard Brown Co., wskaźnik COW za lipiec dla tego tytułu, który wyniósł 3,8 proc. wśród kobiet oraz 2,2 proc. w całej populacji oraz za okres kwiecień-lipiec 2003: 2,7 proc. (wśród kobiet) oraz 1,6 proc. (w całej populacji). W komunikacie G+J Polska czytamy: “Tak doskonałe wyniki czytelnictwa zdecydowanie umocniły “Glamour” na wysokiej drugiej pozycji tylko za “Twoim Stylem”, pozostawiając w tyle inne znane marki, jak: “Cosmopolitan”, “Elle”, “Viva! Uroda”, “Pani”, “Marie Claire”, “Zwierciadło””.