Zagranica

P&G po raz pierwszy powołuje globalnego menedżera ds. mediów

Procter & Gamble utworzył nowe stanowisko globalnego menedżera ds. mediów i komunikacji. Został na nie powołany Bernhard Glock, który dotyczas...

Procter & Gamble utworzył nowe stanowisko globalnego menedżera ds. mediów i komunikacji. Został na nie powołany Bernhard Glock, który dotyczas pełnił funkcję menedżera ds. mediów w Europie i Azji oraz menedżera ds. marketingu bezpośredniego w obszarze Europy. Będzie on raportował zarówno do Jima Strengela – global marketing officera P&G, jak i do Kerry’ego Klarka – wiceprezesa ds. rozwoju. Tradycyjnie P&G planuje i kupuje media lokalnie, ale powołanie Bernharda Glocka wskazuje, że koncern zamierza stworzyć globalną strategię medialną i współpracować z mediami i agencjami na poziomie międzynarodowym. Budżet mediowy P&G jest obecnie podzielony między domy mediowe grupy Publicis (przede wszystkim sieci Starcom i MediaVest) oraz sieć MediaCom należącą do Grey Global Group. (“Advertising Age”)