Kraj

Maspex wspiera reklamą nową serię soków marki Tymbark

Maspex rozpoczął 1 września nową telewizyjną kampanię soków Tymbark Owoce Świata. Działania reklamowe zostały przygotowane przez agencję Euro RSCG New...

Maspex rozpoczął 1 września nową telewizyjną kampanię soków Tymbark Owoce Świata. Działania reklamowe zostały przygotowane przez agencję Euro RSCG New Europe i dom mediowy Initiative Warszawa. Głównym celem reklamy jest poinformowanie o trzech nowych smakach z linii Owoce Świata. Jednym z celów kampanii jest tworzenie bardziej aspiracyjnego i innowacyjnego wizerunku marki Tymbark, atrakcyjnego dla młodszej grupy odbiorców. Grupę docelową stanowią kobiety i mężczyźni, mieszkańcy średnich większych miast, posiadający średnie lub wyższe wykształcenie, duża część to uczniowie i studenci. Seria trzech krótkich spotów przedstawia przygody owoców w kontekście miejsca ich pochodzenia (marakua – Peru, figa – Turcja i limonka – Kuba). (JP)