Kraj

Wydawcy prasy handlowej kontynuują rozmowy dot. badań z SMG/KRC

Maciej Hoffman, dyrektor generalny Izby Wydawców Prasy (IWP), poinformował, że wydawcy tytułów handlowych przy udziale Polskich Badań Czytelnictwa (PBC) i...

Maciej Hoffman, dyrektor generalny Izby Wydawców Prasy (IWP), poinformował, że wydawcy tytułów handlowych przy udziale Polskich Badań Czytelnictwa (PBC) i IWP zdecydowali się, że będą kontynuować rozmowy na temat prowadzenia badań czytelnictwa tego sektora prasy z instytutem SMG/KRC Millward Brown Co. SMG/KRC przeprowadziło już dwie fale badania czytelnictwa prasy handlowej w ramach Retail Media Track (RMT) w październiku ub.r. i rok wcześniej. SMG/KRC zostało teraz wyłonione przez wydawców prasy handlowej po dyskusjach odbywających się pod patronatem IWP, z przeglądu ofert pięciu firm. Poza SMG/KRC były to ACNielsen i GfK, które przeszły do drugiej tury rozmów, oraz PBS i ABR Opinia. (KP)