Kraj

Laski w Warszawie - Radio 94 rozpoczęło kampanię reklamową

Warszawskie Radio 94, należące do grupy Ad.point, rozpoczęło wczoraj kampanię reklamową (o wstępnych planach radia informowaliśmy w DS "MMP" z...

Warszawskie Radio 94, należące do grupy Ad.point, rozpoczęło wczoraj kampanię reklamową (o wstępnych planach radia informowaliśmy w DS “MMP” z dnia 20.08.03). Podstawą działań jest kampania outdoorowa prowadzona na ok. 200 powierzchniach firmy Stroer out of home media. Działania uzupełniające toczyć będą się na antenie Radia 94, a w drugiej połowie września w prasie – najprawdopodobniej w “Życiu Warszawy” i “Pulsie Biznesu”. Jak zapowiada Grzegorz Wiejak, dyrektor PR Radia 94, kampanii ATL towarzyszyć będą akcje BTL-owe. Wiejak nie ujawnia na razie szczegółów, wiadomo jedynie, że będą to działania z zakresu event marketingu. Początkowo pierwszy etap kampanii planowany był na miesiące wakacyjne, a we wrześniu miało nastąpić nasilenie uderzenia reklamowego. Jednym z powodów przesunięcia kampanii były przeciągające się negocjacje dotyczące nośników outdoorowych.

Zakupem mediów do kampanii radio zajmowało się we własnym zakresie, kreację natomiast przygotowała agencja reklamowa Schulz z Krakowa. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Wiejaka kampania Radia 94 ma ponownie prowokacyjny charakter. Hasło na billboardach brzmi: “Zalicz wszystkie laski w Warszawie”. Przypomnijmy – poprzednia kampania radia miała miejsce w styczniu i lutym br., trwała sześć tygodni i prowadzona była pod hasłem: “To nas kręci”. Wzbudziła wtedy ostre protesty feministek, według których kreacja kampanii obrażała kobiety (billboardy przedstawiały piersi kobiety, w których zamiast sutków umieszczone były potencjometry radiowe). Radio 94 nadaje pełną ramówkę od początku września ub.r. Program stacji kierowany jest przede wszystkim do mężczyzn w wieku 25-39 lat, z wykształceniem średnim plus i o dochodach powyżej 2,5 tys. zł (jednak ok. 30 proc. słuchaczy stacji stanowią kobiety). (MG)