Kraj

Radio Plus Łagodne Przeboje przygotowało kampanię reklamową

Ruszyła nowa kampania reklamowa Radia Plus Łagodne Przeboje, której celem jest przypomnienie i podkreślenie wizerunku stacji, która gra tylko ulubione,...

Ruszyła nowa kampania reklamowa Radia Plus Łagodne Przeboje, której celem jest przypomnienie i podkreślenie wizerunku stacji, która gra tylko ulubione, łagodne przeboje. Poprzednia kampania, która informowała o zmianie formatu na Soft AC, spowodowała według właścicieli stacji 51-proc. wzrost udziału w rynku, o tyle samo wzrósł zasięg dzienny, zwiększył się również zasięg tygodniowy i średni czas słuchania zarówno stacji lokalnych, jak i całej sieci. “Mamy nadzieję, że nasz zasięg będzie się systematycznie zwiększał” – mówi Tomasz Arabski, dyrektor programowy sieci Radia Plus. W nowej kampanii wykorzystano billboardy, tramwaje, trolejbusy, autobusy i prasę. Kampania promocyjna obejmuje największe ośrodki lokalne sieci Radia Plus – Warszawę, Gdańsk, Łódź i Kraków. Wykorzystano 550 nośników, głównie Stroera i AMS-u, a billboardy zostały umieszczone przy głównych ciągach komunikacyjnych. W połowie września reklama wizualna zostanie wzmocniona poprzez działania BTL-owe. Kampania reklamowa ma za zadanie utrwalić wizerunek Radia Plus jako grającego tylko “Łagodne Przeboje”, ma też promować częstotliwości w poszczególnych regionach, stąd reklama w lokalnej prasie.

Zakupem mediów, kreacją oraz nagraniem spotów zajęła się agencja reklamowa Plus.