Kraj

Nissan Poland zareklamuje Primerę z nowym silnikiem

Koncern Nissan Poland przeprowadzi w okresie od 8 do 21 września br. kampanię reklamową modelu Primera wyposażonego w nowy silnik...

Koncern Nissan Poland przeprowadzi w okresie od 8 do 21 września br. kampanię reklamową modelu Primera wyposażonego w nowy silnik turbodiesel 1.9 dCi i 6-biegową skrzynię. “Jej grupą docelową będą kobiety i mężczyźni, aktywni zawodowo o zarobkach powyżej średniej” – mówi Jarosław Jędrzejewski, specjalista ds. reklamy i promocji w Nissan Poland. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Corporate Profiles DDB, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. Primera będzie reklamowana w stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVP3, Discovery, radiowych – Radio Zet, RMF FM i PR3 oraz w popularnych dziennikach i tygodnikach. Najważniejszymi cechami modelu komunikowanymi w reklamie będą: ekonomiczny i dynamiczny silnik, bogate wyposażenie standardowe i atrakcyjna cena. Wsparciem kampanii w mediach jest rozesłanie kilkunastu tysięcy zaproszeń na Dni Testów w dniach 12-21 września br. do firm i osób prowadzących działalność gospodarczą. Podczas Dni Testów salony dealerskie Nissana będą czynne do godz. 20.00, a do dyspozycji klientów będzie ponad 120 samochodów testowych. Koncern zapowiada kontynuację działań promocyjnych po Dniach Testów, ale nie ujawnia jeszcze szczegółów tych działań. (PU, MG)