Od września do listopada potrwa przygotowana przez Euro RSCG New Europe kampania zrealizowana na zlecenie WWF (World Wildlife Fund). Celem kampanii jest uświadomienie Polakom, jak poważnym problemem jest nielegalny handel ginącymi gatunkami zwierząt. Kampania obejmuje telewizję (MTV, Viva, TVN24, TVN Meteo, Animal Planete, Real TV, Romantica i Europa Europa, TVP), prasę (“Rzeczpospolita”, “Super Express”, “Wprost”, “Twój Styl”, “Focus”, “Mój Pies”, “Dziewczyna”, “Popcorn”, “Computer Świat”, “Chip”), radio (Radio Zet, Radio 94 i Radio Flash) oraz działania PR (Headlines Brand & Corporate Communication). Planowaniem i zakupem mediów zajął się Media Planning Group. (AMS)
Kraj
Biuro Reklamy TVP
Crunchips
TVN24
Radio Flash
Twój Styl
Rzeczpospolita
Dziewczyna
Wprost
MTV
Focus
Super Express
Radio Zet
Media Planning Group
Mój Pies
Animal Planet
Euro RSCG New Europe
Romantica
Popcorn
World Wildlife Fund
Viva
Radio 94
Europa Europa
TVN meteo
Computer Świat
Headlines Brand & Corporate Communication
Real TV