Kraj

BTL Group zlecił Pentorowi badanie promocji w sklepach

BTL Group, agencja z Poznania, która działa od ub.r., zanotowała 7 mln zł obrotów w 1998 r. Od początku br....

BTL Group, agencja z Poznania, która działa od ub.r., zanotowała 7 mln zł obrotów w 1998 r. Od początku br. obroty te osiągnęły już 12 mln zł. Bartłomiej Gola, szef działu obsługi klienta, uważa, że daje to firmie pozycję w pierwszej dziesiątce agencji BTL. Celem badania zleconego Pentorowi było zebranie danych dotyczących zachowania konsumentów w sklepie, ich preferencji odnośnie do promocji. In-Shop Promotion Track zostało przeprowadzone w czerwcu na terenie Poznania, Warszawy, Gdańska i Katowic na próbie 1000 respondentów. Wyniki będą wykorzystywane w planowaniu kampanii promocyjnych w punktach sprzedaży bez obciążania klientów kosztami badania. BTL Group około 40 proc. obrotów czerpie z promocji konsumenckich. Pozostałe obszary działania to wysyłka bezpośrednia, programy lojalnościowe, degustacje i wydarzenia. Firma zatrudnia 11 szefów regionalnych, 40 koordynatorów i około 250 hostess. (JS)