Przetargi

Dom mediowy Initiative Warszawa zdobył budżet mediowy Air Polonia

Dom mediowy Initiative Warszawa wygrał przetarg na obsługę mediową kampanii reklamowych firmy Air Polonia, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Szefowie firmy w...

Dom mediowy Initiative Warszawa wygrał przetarg na obsługę mediową kampanii reklamowych firmy Air Polonia, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Szefowie firmy w dniu wczorajszym byli nieuchwytni. Wcześniej budżet strategiczno-kreatywny Air Polonia trafił po przetargu do agencji reklamowej Upstairs Young & Rubicam. Firma Air Polonia oferuje usługi w zakresie lotniczych przewozów cargo, lotniczych przewozów pasażerskich oraz szkoleń lotniczych i zamierza wystartować z kampanią reklamową promującą tanie bilety lotnicze. Z niepotwierdzonych informacji wynika, że kampania miałaby się rozpocząć jeszcze we wrześniu br., a wiodącym medium będzie outdoor. W tym samym czasie spodziewana jest także kampania bezpośredniej konkurencji Air Polonia – firmy Silesian Air Sp. z o.o., która jest operatorem linii lotniczej GetJet. (PR)