Zagranica

Unilever odsprzedał za 55 mln dol. markę męskich kosmetyków Brut

55 mln dol. zapłaciła koncernowi Unilever amerykańska firma Helen of Troy za markę kosmetyków męskich Brut. W 2002 r. sprzedaż...

55 mln dol. zapłaciła koncernowi Unilever amerykańska firma Helen of Troy za markę kosmetyków męskich Brut. W 2002 r. sprzedaż produktów Brut mimo braku wsparcia reklamowego wyniosła według Unilevera na terenie obu Ameryk 45 mln dol. Firma Helen of Troy specjalizuje się w sprzedaży i zarządzaniu markami niewygodnymi, którymi nie są zainteresowane już firmy macierzyste. Firma sprzedaje także produkty, do których posiada licencję, takie jak Vidal Sasoon, Revlon i Dr Scholl’s. Unilever w najbliższym czasie planuje także sprzedaż kolejnych brandów, takich jak Mentadent, Pepsodent, Aim and Close Up oraz Sunlight, Niagara i Salon Selectives, które nie pasują do ustalonego wcześniej portfolio.