Kraj

SP Polityka rozwija ideę Salonów Polityki i program edukacyjny

Polityka Spółdzielnia Pracy, wydawca tygodnika społeczno-politycznego "Polityka", będzie w najbliższych miesiącach rozwijać ideę Salonów Polityki - spotkań z czytelnikami w...

Polityka Spółdzielnia Pracy, wydawca tygodnika społeczno-politycznego “Polityka”, będzie w najbliższych miesiącach rozwijać ideę Salonów Polityki – spotkań z czytelnikami w różnych miastach Polski z udziałem autorów tygodnika. Dotychczas cykle spotkań organizowane były w Krakowie, Wrocławiu i Białymstoku. Do tej grupy już niebawem dołączą miasta: Lublin, Elbląg, Łódź i Sopot” – powiedział Piotr Zmelonek, dyrektor pionu wydawniczego. Organizacja Salonów Polityki to jeden z elementów strategii obudowywania brandu “Polityka”. W strategię tę wpisuje się też rozpoczynana właśnie akcja edukacyjna “Lekcja z Polityką”. Partnerami akcji jest Związek Nauczycielstwa Polskiego i portal Interklasa. “Lekcja z Polityką” to projekt edukacyjny realizowany z tygodnia na tydzień w ciągu roku szkolnego. Zachęca do wykorzystywania w pracy szkolnej aktualnych tekstów z tygodnika “Polityka”. Scenariusze lekcji przygotowywane są przez metodyków i udostępniane na stronie internetowej “Polityki”. W portfolio Polityki Spółdzielni Pracy znajdują się trzy tytuły: “Polityka”, “Forum” i “Res Publica Nowa”. W pierwszym półroczu br. wpływy z reklam w tygodniku “Polityka” wyniosły 40,27 mln zł (Expert Monitor). W I kwartale br. nakład tego tytułu wynosił 324,4 tys. egz., a sprzedaż egzemplarzowa 215,1 tys. (ZKDP). (PM)