Kraj

Media-Net Interactive planuje debiut magazynu "SMS itv"

Media-Net interactive planuje debiut magazynu "SMS itv", który będzie kontynuacją koncepcji telewizji interaktywnej itv. Model biznesowy itv opiera się na...

Media-Net interactive planuje debiut magazynu “SMS itv”, który będzie kontynuacją koncepcji telewizji interaktywnej itv. Model biznesowy itv opiera się na przychodach z interaktywnej komunikacji z widzami – SMS-ami premium i telefonami 0-700. Tematyka programów to m.in. porady, horoskopy, wróżby, plebiscyty. Wątki te mają być kontynuowane w magazynie. Czytelnicy będą mogli uzyskać porady czy horoskopy za pośrednictwem SMS-ów i telefonów 0-700. Planowany nakład “SMS itv” to 50 tys. egz. Pismo będzie prawdpodobnie wydawane za pośrednictwem powiązanej kapitałowo z Media-Met Interactive spółki Marengo. Jest ona już wydawcą magazynu “Moje Logo” adresowanego do młodych użytkowników komórek. Także ten magazyn czerpie przychody przede wszystkim z komunikacji za pomocą premium SMS. (TW)