Zagranica

Najnowsza kampania Electroluksa obejmie zasięgiem Europę Centralną

Producent sprzętu AGD Electrolux przygotował telewizyjną kampanię reklamową z agencją Lowe. Jest to pierwsze przedsięwzięcie tego typu od momentu wygrania...

Producent sprzętu AGD Electrolux przygotował telewizyjną kampanię reklamową z agencją Lowe. Jest to pierwsze przedsięwzięcie tego typu od momentu wygrania przez Lowe globalnego budżetu reklamowego koncernu szacowanego na 50 mln funtów. Przekaz reklamowy opiera się na stwierdzeniu, że sprzęt marki Electrolux odpowiada codziennym potrzebom jego użytkowników (przygotowano cztery wersje spotów telewizyjnych oraz pięć wspierających layoutów prasowych). Reklamowane urządzenia mówią głosem podobnym do tego, jaki artykułował komputer Hal z kultowego filmu science fiction Stanleya Kubricka “Odyseja kosmiczna 2001”. W jednym z filmów lodówka Electrolux Quick Chill powiadamia młodego człowieka przygotowującego się do randki, że potrafi szybko mrozić szampana. W innym pralka Electrolux Timeline informuje o zakończeniu prania, przypominając, że w ten sposób oszczędza czas użytkownikom, którzy większość czasu spędzają na czekaniu, np. w korkach ulicznych. Reżyserem reklam jest Tony Kaye. Kampania reklamowa Electroluksa rozpocznie się we wrześniu br. w 11 krajach Europy: Skandynawii, państwach nadbałtyckich oraz na rynkach środkowoeuropejskich. Do koncernu oprócz marki Electrolux należą także brandy AEG, Zanussi, Frigidaire, Eureka i Flymo. (“BrandRepublic”)