Kraj

Dwa nowe pisma kobiece wyda G+J Polska do końca tego roku

Wprowadzenie dwóch nowych magazynów dla kobiet przez G+J Polska do końca tego roku jest realne. Oliver Voigt, prezes G+J Polska,...

Wprowadzenie dwóch nowych magazynów dla kobiet przez G+J Polska do końca tego roku jest realne. Oliver Voigt, prezes G+J Polska, powiedział, że jednym z nich będzie poradnik ze średniej półki, a drugim magazyn wyżej pozycjonowany, sprofilowany tematycznie. Szczegóły na temat tych projektów na dzień dzisiejszy nie są ujawniane. Prezes G+J Polska potwierdził też plany wobec magazynu dla mężczyzn “GQ”, ale dodał, że na pewno nie pojawi się on w tym roku. Poszerzanie portfolio wydawnictwa związane jest z trzema kierunkami rozwoju przyjętymi przez G+J Polska. Pierwszym z nich jest wprowadzanie pism o ustabilizowanej częstotliwości na bazie istniejących silnych brandów (jak np. stało się z miesięcznikiem “Claudia Rodzice”). Po drugie, G+J Polska pragnie korzystać ze współpracy z partnerami, jak to jest w przypadku Condé Nast, na licencji którego jest tegoroczny debiutant “Glamour”. Po trzecie, w perspektywie dwóch-trzech lat wydawnictwo chce aktywnie sięgnąć do międzynarodowych zasobów G+J. W tym kontekście Oliver Voigt powiedział, że G+J Polska powinno mieć np. magazyn o profilu ekonomicznym. G+J Polska w tej chwili bardzo poważnie rozpatruje podwyżkę ceny egzemplarzowej “Glamoura”. Nie podjęto decyzji, od kiedy miałaby wejść w życie, czy już wkrótce, czy w końcu roku. Oliver Voigt pytany o nieoficjalne doniesienia na temat zmiany redaktor naczelnej “Gali” i zastąpienia na tym stanowisku Alicji Resich-Modlińskiej przez Katarzynę Przybyszewską, do niedawna naczelną “Pani” (Edipresse), odpowiedział, że Katarzyna Przybyszewska jest “gorącym kandydatem”, ale nie ma decyzji, czy zajmie się “Galą”, czy może którymś z nowych projektów. (KP)