Wydawnictwo Prószyński Media wprowadziło na rynek nowy kwartalnik “Świat Porad”. Założeniem wydawcy jest, aby magazyn był zbiorem praktycznych porad związanych m.in. z gotowaniem, zdrowiem, prowadzeniem domu i ogrodu, wychowaniem dzieci. “Świat Porad” został wydany w nakładzie 300 tys. egzemplarzy. Redaktorem naczelnym pisma jest Anna Godlewska. Jak powiedziała Anna Derengowska, szef działu marketingu w Prószyński Media, sprzedaż połowy nakładu byłaby dla wydawcy satysfakcjonująca. Wydawca dołączył do kwartalnika prezent w formie multimedialnej książki kucharskiej. Sponsorem tego upominku są Winiary. Sprzedaż nowego tytułu będzie wspierana kampanią reklamową. Strategia i kreacja tej akcji reklamowej została przygotowana we własnym zakresie. Planowaniem i zakupem czasu reklamowego w telewizji zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa. Promocja będzie prowadzona wieloetapowo. Początkowo obejmie prasę (“Przyjaciółka”, “Dobre Rady”, “Sól i Pieprz”, “Super Linia”). Następnie będzie kontynuowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i internecie. W trakcie kampanii w mediach będzie również prowadzona promocja w punktach sprzedaży. Akcja reklamowa potrwa kilka miesięcy. Wysokość budżetu reklamowego nie została podana. Cena egzemplarzowa magazynu wynosi 9,90 zł. (JD)