Kraj

Prószyński Media wydał nowy kwartalnik "Świat Porad"

Wydawnictwo Prószyński Media wprowadziło na rynek nowy kwartalnik "Świat Porad". Założeniem wydawcy jest, aby magazyn był zbiorem praktycznych porad związanych...

Wydawnictwo Prószyński Media wprowadziło na rynek nowy kwartalnik “Świat Porad”. Założeniem wydawcy jest, aby magazyn był zbiorem praktycznych porad związanych m.in. z gotowaniem, zdrowiem, prowadzeniem domu i ogrodu, wychowaniem dzieci. “Świat Porad” został wydany w nakładzie 300 tys. egzemplarzy. Redaktorem naczelnym pisma jest Anna Godlewska. Jak powiedziała Anna Derengowska, szef działu marketingu w Prószyński Media, sprzedaż połowy nakładu byłaby dla wydawcy satysfakcjonująca. Wydawca dołączył do kwartalnika prezent w formie multimedialnej książki kucharskiej. Sponsorem tego upominku są Winiary. Sprzedaż nowego tytułu będzie wspierana kampanią reklamową. Strategia i kreacja tej akcji reklamowej została przygotowana we własnym zakresie. Planowaniem i zakupem czasu reklamowego w telewizji zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa. Promocja będzie prowadzona wieloetapowo. Początkowo obejmie prasę (“Przyjaciółka”, “Dobre Rady”, “Sól i Pieprz”, “Super Linia”). Następnie będzie kontynuowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i internecie. W trakcie kampanii w mediach będzie również prowadzona promocja w punktach sprzedaży. Akcja reklamowa potrwa kilka miesięcy. Wysokość budżetu reklamowego nie została podana. Cena egzemplarzowa magazynu wynosi 9,90 zł. (JD)