Kraj

Coty i TVN przygotowują wspólny program dla marki Rimmel

Coty Polska i stacja telewizyjna TVN wspólnie przygotowały program telewizyjny "Co za noc" z myślą o promocji marki Rimmel. Emisja...

Coty Polska i stacja telewizyjna TVN wspólnie przygotowały program telewizyjny “Co za noc” z myślą o promocji marki Rimmel. Emisja programu rozpocznie się 2 października i potrwa dziewięć tygodni. Program “Co za noc” będzie emitowany na antenie TVN-u w czwartki po godz. 23 i potrwa 25 minut. Będzie przedstawiał relacje z clubbingowych imprez zorganizowanych w kilku miastach Polski. Podczas eventów, które będą prowadzone przez Oliviera Janiaka i Novikę, zorganizowane zostaną konkursy dla uczestników imprez z wykorzystaniem kosmetyków marki Rimmel. Celem tej akcji jest promocja wizerunku marki Rimmel, który kreowany jest jako brand dla młodych, energicznych kobiet, fanek clubbingu. “Ta grupa docelowa wymaga niestandardowych form dotarcia. Reklama kierowana do tego targetu nie może być natarczywa” – powiedział Paweł Kamiński, dyr. marketingu Coty Polska. Program będzie promowany w lokalnych stacjach radiowych sieci Eska, w Radiu Kolor, w “Gali”, za pomocą materiałów POS oraz na antenie TVN-u. (JD)