Kraj

Ariston zmienia wizerunek, wprowadza nowe produkty

Merloni Indesit Polska zmienia wizerunek marki Ariston, wprowadza na rynek nową linię urządzeń AGD i prowadzi działania reklamowe wspierające te...

Merloni Indesit Polska zmienia wizerunek marki Ariston, wprowadza na rynek nową linię urządzeń AGD i prowadzi działania reklamowe wspierające te zmiany. Kreowanie nowego wizerunku i wprowadzenie do sprzedaży nowych urządzeń to część kampanii europejskiej, w którą grupa Merloni Electtrodomestici zainwestowała 100 mln euro. W skład nowej linii produktów wchodzą pralki redukujące hałas o 10 decybeli, lodówki z pojemnikami próżniowymi czterokrotnie przedłużające trwałość produktów żywnościowych, kuchenki skracające czas pieczenia o 30 proc oraz zmywarki znacznie redukujące czas mycia naczyń. Kampanię reklamową Ariston przygotowała agencja Leo Burnett i dom mediowy HMS Carat. Do końca roku planowane są emisje reklam w prasie. Udział marek Ariston i Indesit należących do firmy Merloni w rynku AGD w Polsce wynosi 10 proc. (dane firmy). (MKS)