Kraj

Statut organizacji twórców polskiej reklamy we wrześniu

W czasie spotkania roboczego osób odpowiedzialnych za opracowanie statutu nowej organizacji grupującej twórców polskiej reklamy postanowiono, że decyzje dotyczące kształtu...

W czasie spotkania roboczego osób odpowiedzialnych za opracowanie statutu nowej organizacji grupującej twórców polskiej reklamy postanowiono, że decyzje dotyczące kształtu tej organizacji zostaną podjęte do końca września. Trzy miesiące temu grono dyrektorów kreatywnych zadecydowało o konieczności powołania do życia nowej organizacji. Za opracowanie statutu odpowiedzielni są: Leszek Kwiatkowski, dyr. kreatywny Lowe GGK, Darek Zatorski, dyr. kreatywny Leo Burnett, oraz Paweł Tyszkiewicz, dyr. Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR). Obecnie nad statutem pracuje kancelaria Łaszcz, Polimirski Korcz i Wspólnicy, której przedstawiciel Michał Siciarek również był obecny na spotkaniu. Do końca września statut ma być ostatecznie dopracowany i wtedy, podczas gremialnego spotkania dyrektorów kreatywnych, podjęte zostaną decyzje dotyczące innych kwestii organizacyjnych, np. jaka będzie zależność nowej organizacji od SAR-u (przypomnijmy, że podczas przeprowadzonego już wcześniej drogą mailową głosowania 14 osób opowiedziało się za organizacją w ramach SAR-u, jeden głos był temu przeciwny, pozostali nie odpowiedzieli na maile). (AMS)