Przetargi

Leroy Merlin Polska wybrał short-listę w przetargu reklamowym

Leroy Merlin Polska, właściciel sieci hipermarketów z artykułami budowlanymi i wyposażenia wnętrz, wybrał pięć agencji, które znalazły się na short-liście...

Leroy Merlin Polska, właściciel sieci hipermarketów z artykułami budowlanymi i wyposażenia wnętrz, wybrał pięć agencji, które znalazły się na short-liście przetargu na budżet strategii i kreacji reklamowej. Do przetargu zaproszono dziewięć agencji reklamowych, w tym VA Strategic Communications, która obecnie współpracuje z Leroy Merlin Polska (nazwy pozostałych nie zostały ujawnione). Agencja ta również znalazła się w drugim etapie przetargu. Ostateczne rozstrzygnięcie ma być znane jeszcze we wrześniu br. Przedmiotem przetargu nie jest budżet mediowy obsługiwany obecnie przez PanMedia Western. Umowa Leroy Merlin Polska z tym domem mediowym wygasa pod koniec br. (JP)